۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

آموختنی ها


من آموخته ام که اگر کودکی در خانه مورد محبت و توجه قرار نگیرد ،سراغ آن را در جای دیگر میگیرد
من آموخته ام که تمام زنان دوست دارند گل هدیه بگیرند،به ویژه وقتی که دلیل به خصوصی وجود نداشته باشد
من آموخته ام که بیش تر اوقات ،نگرانی ها جانشینی برای عمل است
من آموخته ام که درون هر شخص بدی ،شخص خوبی هست که سعی میکند بارز شود
من آموخته ام که هرچند ممکن است برای عیب جویی و غرغرکردن دلیلی وجود داشته باشد،ولی هیچ گاه وضع را تغییر نمی دهد
من آموخته ام که اگر واقعا می خواهید کار مثبتی را برای فرزندانتان انجام دهید ،باید زندگی زناشویی خود را بهبود بخشید
من آموخته ام که مادر خوب بودن ،بهترین شغلی است که یک زن تا کنون داشته است
من آموخته ام که نحوه ء رفتار مردم با من ،بیشتر انعکاس نحو هء نگرش آنها نسبت به خودشان است تا نحوه ی نگرش آنها نسبت به من
من آموخته امکه بدون ریسک کردن نمی توان قهر مان شد
من آموخته ام که شما نمی توانید به کسی پول بدهید تا برای شما تجر به کسب کند
من آموخته ام شخصی که می گوید نمی توان این کار را انجام داد از دیدن شخص دیگری که همان کار را انجام می دهد،متحیر می شود
من آموخته ام که جذابیت،برخورداری از رفتار ی مثبت ،همدلی و همیاری با دیگران است و کاری به جراحی پلاستیک صورت و دماغ ندارد
من آموخته ام اگر چیزهای جدیدی را امتحان نکنی ،چیز جدیدی نمی آموزی
من آموخته ام شخصی که میگوید نمی توان این کار را انجام داد از بودن شخص دیگری که همان کار را انجام میدهد ،متحیر می شود
من آموخته ام جدیت در کار ،مقصد را نزدیک تر میکند

هیچ نظری موجود نیست: